Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2006 03:32 - Начало...първи постинг,първи блог..
Автор: juana Категория: Забавление   
Прочетен: 5885 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 26.08.2006 14:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

....остава да добавя....България,пети коридор,червени бански  :)) и да се чуе....бєфф(()).....стартиращият изстрел на пистолета обявявайки това начало.Ново начало за мен.       image
От доста отдавна един мой познат ме уговаря да съм си направила личен блог.Четейки ви вчера нахлу ясната мисъл в главицата ми,че наистина искам да съм тук сред вас и с моя си блог де. Спазвайки етикецията и преди всичко уважението първо ще ви кажа на всички вас с присъщната ми усмивка: Здравейте!!!...,а после ще ви разкажа накратко за мен-Хуана.
Подвизавам си се аз шеста година по чуждоземските страни от които последните четири преживявам сред иберийския народ.Работя си,живея си честно и нормално.Хубави хорица,весел народ,дай им фиести и си глей сеира....Да, ама не са българи.На всичкото му хубаво все ще се намери и нещо лошо.Но за тях друг път ще ви разказвам стига да искате.
Постинга е за мен и най-вече желанието ми да бъда сред вас.Не че си нямам и тук българи-приятели,но... аудиторията се свежда до мнооого тесен кръг. Ще се радвам да споделям свободните си часове с вас.Надявам се да си бъдем духовно полезни,да се изслушваме и вслушваме взаимно.....Ле леее,к"во права аз бе?? Ша кажеш,че полагам блогова клетва.Сега остава и да кажете,че сте ме приели та да дотичам до хладилника да извадя бутилката изстудено ароматно червено и типично испанско вино,та да му хвръкне тапата.....за да полеем случая. Както си му е реда по нашенски.Ами, така де!!..к"во като съм на хората в Страната.На българското не изменям. 
А,добре сте ми дошли!!! Зъпувядъйти,зъпувядъйти,....ни съ сръмувайти!!!

                                                         (є_єї)
                                                            ^
                                                       ^^^^^
                                                           Л Л

                                                      

 



Тагове:   начало,   блог,   постинг,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. anahata - Благодаряяя, благодаря:))
27.07.2006 07:14
Аууу, много хубаво винце, супер направо:))
Имаш вкус, айде другия път като ти дойда на гости и мзенце ще донеса:)
Кажа мила, какво българско мезе ти се е прияло, да домъкна малко:)
И от мен - добре си ни дошла!
Гледам, че се интересуваш от астрология. Многоого я уважавам тази наука, макар че не й отбирам много, но ти не се шритеснявай. Хубаво нещо е разнообразието!
До нови срещи:))
цитирай
2. redhaired6 - Здрасти!!!!
27.07.2006 09:46
И добре заварила, както се казва! Ми ... разбира се, че ще полеем повода - щом си рекла - и то по нашенски! Айде - успех! :)
цитирай
3. ren - -------------------
27.07.2006 09:49
Здрастииииии,дубря си ни душла!Ний ни сни млогу у ред тука,ма ти няа са плашиш!И туй вину гу прибири,щот два деня ни моят тавряз да станат...
цитирай
4. gazza - с(_)(_)>
27.07.2006 10:55
Welcome to the Junglle!
цитирай
5. innuendo - Ами здрасти, такова!
27.07.2006 11:52
Добре си ни дошла!
цитирай
6. juana - БЛАГОДАРЯЯЯЯ !!!!!....
27.07.2006 12:21
Добър да е денят на всички вас,които ме споходихте още докато бях в страната на сънищата!!...Хубаво е,че сте се обслужили с винцето и сте ударили по едно за мое здраве по сабахлянтите. :)) Много сте готини и мили.....Усмивки от сърце за всички с пожелание за светъл и слънчев ден!!!....
....а сега тръгвам да се потрудя някой ми ти друг час и пак ще съм с вас след обед...До скоро!! :))
цитирай
7. ady - Добре дошла
27.07.2006 14:06
или добре заварила, както ти харесва.
цитирай
8. juana - anahata,
27.07.2006 17:18
....aко ти кажа k'во ми съ ядееее...,а пък и ще улазя добре с винцето...Нашенските си баш български кебапчанца и кифтенца..,ама ако можеш земи и една лютеничка....мммм....ммм...е,на тва му викам язи,когат съм далеч от дома вкуснотийка!! :))
A пък за астрологията да ти кажа честно не че и аз кой знае какво толкоз и разбирам (то си има хора за таз работа.За туй са ги оглавили астролози ),но ми е интересна.Тя е необятна.Когато си с нея си сред звездите,планетите,слънцето,луната и....хората.От нея аз пък най-си уважавам номерологията.Там пък каква магия е сред числатаааа....
Благодаря ти.че ме посети!!! До скоро!!
цитирай
9. juana - renче,...
27.07.2006 17:23
недей така деее!!..Нека пийнат хората и... мизе ша извада.Има,дал Господ пък и душа широка...Я си налей! Е така те харесвам.А,наздраве!!!
цитирай
10. anahata - Ооох, душица:)
27.07.2006 18:06
че те у Еспанията нямат ли си такива вкусотийки бе?!
Горките испанци:( хлип, подсмрък. .
Като гледам каква си гостоприемна, честичко ще ти гостувам, и лютеничка ще примъкна, домашна:))
цитирай
11. juana - Много си мила anahata..
27.07.2006 18:40
имат си бе,имат всякакви вкуснотийки.Те се отразиха и на фигурата ми вече,ама като ей тези нашенските си нямат или по-точно не стават с онзи специфичен и приятен вкус.Просто не е същото.
Миналото лято,когато си идвах ваканция ядох до побъркване татарски кюфтета и кебапчета.Сега чакам с нетърпение септември,когато ще мога да им се насладя отново....пък да върви по дяволите фигурата. :)) Важното е да сме чаровни...ха ха ха .
А ти когато решиш добре си ми дошла в блога.
цитирай
12. yzida - Ei, hora!
28.07.2006 23:44
Ako 6te nosite lutenica za Juana, minete i prez Italia. I tuka se radvame na takiva ne6ta. A az 6te vi 4erpq s edna Grappa( razbirai, rakiika), 4e tuka ne znaqt da piqt
цитирай
13. yzida - А,
28.07.2006 23:45
И слънчоглед да не забравите....
цитирай
14. sunflower - Здрасти и от една новачка :)
30.07.2006 15:43
Гледам, че в един ден сме "блогнали", ако може така да се каже :)
Желая ти успех и изпращам много усмивки и топли прегръдки на Испания :) .... че освен теб, един от любимите му вуйчовци с двамата от най-любимите ми племенници и майка им са там :(
цитирай
15. jokera - Скъпи мои,
30.07.2006 19:37
ако винцето наистина е хубавко да взема да се включа с една домашна луканчица. "Ммммм чудничка "- както казва Ути. Лютичка, чудо чудо!
Червено вино казваш? Ще си паснат. Успех!
цитирай
16. juana - .....
31.07.2006 12:30
Всички сте ми добре дошли!!! Благодаря,че ме посетихте. Обичам ви!!
цитирай
17. jvt - Малко със закъснение..
05.08.2006 06:33
но тези дни много ангажименти се натрупаха ,точно когато реших и аз да си отжоря акаунт. Е, добре дошла и ти на линия (куде ,куде преди мен). Ще ми е интерсно да чета за хората около теб и живота ти в чужда страна. Аз самата съм в една далечна държава ,но на друг континент и през цял океан. Живея във Ванкувър, Канада от 16 години.Олеле, толкова ли много са минали вече...?! НО и аз не изменям на българското!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: juana
Категория: Забавление
Прочетен: 56504
Постинги: 8
Коментари: 71
Гласове: 225
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930