Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2009 16:46 - ВЪЗКРЕСИ МИ ЛЮБОВТА
Автор: juana Категория: Поезия   
Прочетен: 843 Коментари: 0 Гласове:
1



Здравейте,казвам на всички вас,които ме посетихте и прочетохте стихото ми !!
    
image

              
                 Възкреси ми Любовта

      Ела и донеси ми Светлина
     Онази що изгрява от Божията душа
     Тъй както Той раздава на всички по света
     От Нея,същата ..със името на Любовта      
    Без Нея аз не бих живяла
    Без твоята - по-добре да съм умряла..
   Ела и погали ме с топла длан
   Докосни душата ми със плам
   И името ти огнено тъй как е-
   - да пребъде с вечна топлина..
   - да топи то винаги леда
  не оставяйки ни следа
   от изстудените сърца,
   а само плам във Вечността

           Ела и надникни в самотната душа
           приличаща на пеперуда във студа
           Стремяща за полет без крила - 
            премръзнали от студенина..
           Ела...и възкреси ми Любовта!
          Донеси ми цъфнал цвят от пролетта,
          букет от слънчеви лъчи,
          от думи нежни и добри...
          Прегърни ме с обич и ...тихо остани !!

      Тогава...еех,тогава !!
       Ще бъда пак отново във забрава
       понесена във танц и полет,
       закичена с венец от пролет,
       усмихната и лъчезарна,
       жива,слънчева,забавна...
       Ще тръгна боса по росата,
       ще догоня пак мечтата..
       Разперила ръце ще те прегърна
       и няма никога назад да се обърна...

       Обичам те !! ..ще чуеш с нежен глас
       А ехото ще отговаря - и аз,и аз,и аз...

   25.02.2008"
    04.50" ч.
      

          





 






Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: juana
Категория: Забавление
Прочетен: 56420
Постинги: 8
Коментари: 71
Гласове: 225
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930