Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2006 16:11 - Човекът от монитора
Автор: juana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6864 Коментари: 22 Гласове:
0

Последна промяна: 26.08.2006 13:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
.image... Лошото е,че не мога да му се сърдя и ВИНАГИ му прощавам.Всеки път,когато се сбогувам с него след това вече съжалявам,че съм го направила.Убедила съм се за кой ли пореден път,че не искам да го загубвам,че наистина изпитвам странни и невероятни чувства към този човек.Казвам странни,защото аз самата съм изненадана от тази топлина и нежност,която чувствам спрямо него,Изненаданаот това магнитно привличане...,въпреки,че съм с ясната представа,че той за мен не е реалност...Човекът от монитора.Човекът когото не съм виждала на яве,не съм докосвала,не съм усещала дъхът му.Човекът в когото бях вече влюбена още преди да съм видяла образа,визията му...Човекът,който развълнува всичко що е в мен по всякакъв повод,било то положителен или обратното.Толкова често през всичкото това време в което сме в комуникация ( близо година ) ме е подлагал на всякакъв род чувства,на безсънни и неспокойни нощи вълнувайки се от мълчаливите му писма,от неговата пасивност бошувайки в съзнанието ми мисли на съмнение,подозрение,поява на недоверие....и хилядите въпроси на които мога да си отговоря по един или друг начин без да знам кой точно е верният отговор.Та нали точно Той беше този заради когото си бех закупила билет за Б-я през април тази година искайки да посветя две седмици на самия него и на нас двамата за да видя дали казанато и написаното в чат  има покритие.Той беше този,който бе въудошивен от идеята ми,че се прибирам  нямайки търпение да ме види и ми казваше,че броял дните та едва ли не и часовете до срещата....,докато в един момент просто излезна от яхото тъй както си приказвахме и по телефона и в чата.Изпари се като дим.Беше непоклатим на всичките ми молби отправени за да ми даде обяснение какво стана и има ли някаква причина за това му поведение.Молбите ми бяха разнесени и разпръснати на милиардни парченца в пространството без никакъв отзвук.Тогава реших,че всичко е било празни илюзии и фалш.Ядосвах се на самата себе си за сляпата доверчивост,с която се отнесох към него,за глупостта ми с която позволих и сама влезнах в капана на виртуалната любов,който с времето все повече затягаше своята примка.Неспокойният ми дух не ми даваше мира,как допуснах на самата себе си да си причинявам подобни неспокойни преживявания имайки напредвид възрастта си на вече зрял човек и...отложих пътуването си. Билета просто си ми изгоря,защото бе закупен с оферта,а тя не позволява нито промяна на фиксирани дати,нито на връщане на парична сума при отказ от полет.
Той се появи отново някъде през май давайки ми нелепото обяснение,че не си е струвало да бия толкова път за да имаме само няколко часа от денонощието споделени заедно.Ако ще ме имал то искал да е 24 часа,... не броени часове,а не можел да си го позволи съобразно работата си и как щял да работи през деня без да можел да е с мен.( ?? ) Аз бях предварително наясно с това,че му остават малко свободни часове в денонощието и бях готова и примирена с времето,което ни позволява да сме заедно.... пак е нещо в сравнение с никакво такова и то отдалечено в разстояние от хиляди километри,но....това си го мислих аз,а той не точно както мен  ( според изказването му ). Тогава през май появата му бе отново за кратко и точно по същият начин просто се изпари.Безмълвие и тишина пак настъпи.Изчаках търпеливо известно време и...заредих   поредица от писма в които обяснявам,че на никого не съм позволява и той също няма да направи изключение в принципите ми да се отнася някой към мен по подобен начин и прекалените компромиси,които не веднъж съм му правила  влиаят неплагоприятно на самочувствието ми рекуширайки върху себелюбието ми.Наруших всякакви свои правила и принципи по повод него.
....На всички мои писма бе отговорено с..... великото Мълчание.
Не можех да се примиря,че между нас никога нищо няма да се случи от това за което сме говорили и мечтали взаимно на глас....Писах му през миналата седмица,че през септември ще си идвам в Б-я ваканция за 20 дни.Историята от април в момента тече в действие.Обичащ ме и чакащ ме с нетърпение....Но този път аз няма да позволя да ми изгори билета,защото не е той повода за да го закупя ( както направих през пролетта ).Имам си свои планове за времето на ваканцията ми и той е измежду тях.Но стига да ми покаже,че го иска и,че го заслужава разбира се,че ще отделя повече от предвиденото време за да съм с него,защото лично аз го искам това време.То просто ми е нужно за мен самата,за хилядите въпроси и всичко преживяно до момента,което ме е вълнувало по повод Него - Човекът от монитора.Искам го и с душа и със сърце.Повече от убедена съм в това.Какво ли ще бъде през септември???... Истината отново ще възтържествува.А аз чакам нея!!! .....може и да изпревари септември,знам ли??За всичко съм подготвена и нищо не би ме изненадало. 
Много често по постингите срещам темата за любовта,но за тази виртуалната не съм попадала на нечие мнение.За себе си съм наясно защо се вмъкнах в прегръдките й.Подведена от дългогодишната самота,отредена от съдбата да живея в нея от времето когато бях на 29 и загубих така обичният ми съпруг при автомобилна злополука.Вечна му памет!! Любовта ми към него е безгранична,но....вече несподелена.Старостта почуква на вратата....не й отварям разбира се,защото е нежелана,но времето й е близък роднина и то хич даже не ме и пита.И точно То ме запозна с другата му роднина - Самотата,която вече изобщо не ми е симпатична....,но това е друга тема.image
Въпроса ми е да разбера вашето мнение за виртуалната любов и има ли Тя почва у Нас???.....Чакам ви!!..                                           


Тагове:   монитора,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anahata - Скъпа,
12.08.2006 16:50
всичко е възможно. Дъщерята на мои близки приятели преди две години се запозна с едно момче чрез Интернет. Тогава тя всеоще учеше в гимназията, а той, заедно с родителите си и до днес живее в . . .Испания:) Аз лично бях доста скептична относно виртуалната им любов, но веднага щом тя завърши, той я покани на гости, прати й самолетен билет и така се запознаха на живо. От тогава тя прекара две коледи и летни ваканции пти него:) А в момента той пък е тук на гости у тях.
Така че, никой не може да каже предварително какво би излязло от едно виртуално запознанство.
В твоя случай обаче има нещо, което на мен лично не ми харесва - Неговото отношение към теб, и това - че ти, като че ли, си склонна да направиш голям компросмис със. . . себе си.
Нали казват, че денят се познава от сутринта. Самотата е тягостно и потискащо състояние, но човек може да я изпитва дори с човек до себе си:(
Мисля си, че ти си умна и чувствителна жена,с развит вътрешен усет и при евентуалната лична среща ще можеш да се ориентираш в реална обстановка и да прецениш как да постъпиш.
цитирай
2. sisa - Ima q
12.08.2006 16:57
Moeto li4no mnenie e 4e tozi tip lubov sushtestvuva. Kazvam go ot poziciqta na 4ovek koito go e prejivql. Za sujalenie ne vinagi neshtat se polu4avat. Az bqh bezumno vlubena, vuzhitena i o4arovana ot mom4e koeto jiveeshe i raboteshe v USA. Zapoznahme se savsem slu4aino v edin 4at i zapo4nahme da si pishem pisma. v edin moment i dvamat si priznahme 4e priqtelstvoto ni e prerasnalo v neshto pove4e. Priznahme 4ustvata si edin na drug. bqh adski shtastliva i mi se iskashe da hvana purviq samolet za USA. Toi kaza 4e skoro shte si doide. V edin moment pismata mu prestanah da idvat. Ne otgovarqshe na moite. razbi surceto mi i me ostavi da jiveq s ujasa 4e neshto mu se e slu4ilo. Do den dneshen produljavam da mu pisha ot vreme na vreme ei taka s nadejdata 4e shte otgovori. Iskam da znam samo 4e e dobre. Tova se slu4i predi tri godini. Ot togava nqmam ideq kakvo stava s nego.
Moq priqtelka se zapozna s muja si po ICQ. Toi jiveeshe v Italia. Bulgarin. Sled edna godina postoqnno kontaktuvane po neta, tq nai-nakraq se reshi da otide pri nego. Sled dve godni se ojeniha. Sega tq e edin ot nai-shtastlivite hora koito poznavam:)
Taka 4e v zaklu4enie shte kaja: Ima internet lubov:) I nai-ve4e nqma zna4enie kakva e vajnoto e da e spodelena i da ti nosi radost ot jivota:)
Tova e.
цитирай
3. juana - Благодаря ти anahata...
12.08.2006 16:58
за мъдро проявеното ти мнение.Много те ценя и....чета ( да знаеш ). Весел ден ти желая!!
цитирай
4. juana - Има я!!!...казваш Сиси
12.08.2006 17:05
...но все подозирам,че и мойта ще излезе,като твойта.Разбира се,че предпочитам тази на приятелката ти.....,но след съвсем кратко време ще се разбере точно от коя е.Щом се прибера след ваканцията и ще ви споделя.Дали ще бълвам гущери в блога си тогава или ще се нося като фея в пространството за да ви уверявам и аз..."че я има..."
цитирай
5. sisa - hmmm
12.08.2006 17:10
mmm daaa. Shte mi e interesno da nau4a. Iskam samo da ti pojelaq da ne ostanesh razo4arovana. Dano da e tova koeto iskash i o4akvash.
Qvno e 4e si 4udesen 4ovek i ne zaslujavash da budesh tujna ili nqkoi da te razstroiva. Taka 4e stskam palci si4ko da e OK:))) I ne pozvolqvai da te razigravat!
Vsi4kte mi nai-huvai pojelania:)
цитирай
6. juana - Сиси,
12.08.2006 17:20
чудесна си!! Благодаря ти !!..а каквото ще става,то ще се чуе.Непременно ще уведомя.Ще трябва здраво да се взема в ръце и абстрахирам от всичко,което ми предстои. Усмивки и слънчев ден за теб!! :)))))))))))))))
цитирай
7. sashetu - мила...
12.08.2006 17:23
и аз съм изпитвала такава любов,дори последната ми връзка.. запознах се с сегашния ми приятел в чата.Зависи много от човека насреща... и е много важен контакта на живо, многоооооо!
Успех!Дано нещата да се развият според твоите желания мила! :-)
цитирай
8. juana - Знам Саше...
12.08.2006 17:42
и съм съгласна с мнението ти за живия контакт,но...съдбата си прави и тези шегички..... и то явно не само с мен.Всичко зависи от взаимството.Ако го има и ако е равноправно....има и бъдеще при каквито и да е обстоятелства.Въпрос на време.В моя случай не е много.
цитирай
9. sashetu - хех....
12.08.2006 18:09
мила, не винаги това взаимство е истинско, смисъл искрено и от отсрещната страна.
Винаги могат да те измамят... С мен са го правили!
Дано с теб да не е така!Искрено ти пожелавам успех и щастие! :-)
цитирай
10. juana - :)))
12.08.2006 18:11
Благодаря ти Саше!! :))))
цитирай
11. juana - Хееейййй,момичета....
12.08.2006 18:37
знаете ли какво ми прави впечатление?... Ами не виждам мъжко присъствие в коментарите.Не ми казвайте,че само ние жените сме било то ощастливени или разочаровани.Със сугурност и те имат с какво да ни се похвалят или оплачат стига да искат да го споделят тук.А на мен ми е не по-малко любопитно и тяхното мнение.
цитирай
12. sashetu - Хах
12.08.2006 18:37
За нищо! :))
цитирай
13. анонимен - ;)))
12.08.2006 20:32
хей!
Колко познато ми звучи това, което пишеш:)))
Минах по този път,след месеците разговори всеки ден по MSN-a, след всичко, което си казахме, той дойде на гости в БГ :))) Представа си нямате колко бях щтастлива да го чакам, но и колко уплашена на летището...кой е той?! Един непознат, може да е всеки!!!! Но не беше всеки :))) Беше си моето момче от другата страна на монитора, от хилядите километри разстояние:) Всичко ще е ок, ще преживееш едни невероятни дни :))) И дано с продължение ;))) А за моето продължение..може друг път да ви кажа, ако ви интересува :)))
цитирай
14. overload - Браво
12.08.2006 21:10
Не знам кое е браво и кое не но съм в същото положение и не вярвах, че има и хора като мен. Предишната ми приятелка беше от интернет и изкарахме 3 години, сега отново кипят чувства само че с друга. Нищо не се знае какво ще се получи но силно се надяваме. Може би е малко комплексарско, че нещата са по интернет а не на живо но някак така по ги усещам хората и трудно се лъжа кой какъв е. Четейки вашите коментари си давам надежда. Интересното е че и аз ползвам Yahoo и трябва да пътувам другото лято по същата причина дано да не стане както е станало с авторката. Надеждата умира последна.
цитирай
15. overload - Ето и мъжки коментар
12.08.2006 21:10
Не знам кое е браво и кое не но съм в същото положение и не вярвах, че има и хора като мен. Предишната ми приятелка беше от интернет и изкарахме 3 години, сега отново кипят чувства само че с друга. Нищо не се знае какво ще се получи но силно се надяваме. Може би е малко комплексарско, че нещата са по интернет а не на живо но някак така по ги усещам хората и трудно се лъжа кой какъв е. Четейки вашите коментари си давам надежда. Интересното е че и аз ползвам Yahoo и трябва да пътувам другото лято по същата причина дано да не стане както е станало с авторката. Надеждата умира последна.
цитирай
16. juana - Благодаря на всички вас,
13.08.2006 03:39
които се заинтригувахте от постинга ми и не на последно място за мъжкото присъствие в него.Не очаквах,че ще докосна тъй финни нотки на спомени в душите на толкова от вас,което пък ме кара да се чувствам удовлетворена и се отнасям с искренна благодарност за съветите и пожеланията,които ми отправихте.Споменах удовлетворена,защото споделяйки ми ваши съкровенни преживявания разбирам,че не съм сама в неизмерното пространство,въпреки,че съм с ясната представа,че е така и не съм единственния случай,но усещането е различно,когато ти споделят и го чуеш или прочетеш,както е в случая.Ще ви споделя,че без да сте го осъзнавали ме накарахте да изостря сетивата си и погледна доста по-трезво на ситуацията от колкото заслепеността,която ме съпровождаше до вчера преди да побликувам.Чувствам се по-подготвена за да посрещна било то нещо красиво в живота си или обратното.Искам да е първото!!! :)))) Хубаво е,че ви има всички вас мили хора,непознати и...толкова близки.
цитирай
17. overload - Не се отказвай
13.08.2006 07:07
Това, че с този човек не се е получило, не значи, че и другите са такива. Ако отново се влюбиш бъди само резервирана, но недей и отипсва всичко още преди да е започнало. Така се зараждат много по-големи чувства.
цитирай
18. juana - Овъ'лоад,
13.08.2006 12:53
не съм от хората,които лесно се отказват докато не се увера сама за себе си в безпредметността на поставената цел.А бе какво да ти разправам ( ?? )...стрелче.Заредена с оптимизъм всякога. :))))))
цитирай
19. desenchantee - Аи де и аз ...
14.08.2006 10:01
...да си кажа каквото имам .. каза, че не си срещала постинги по темата ...ама аз сега ще ти покажа... аз, самата преди време, драснах няколко реда.. погледни ги : http://desenchantee.blog.bg/viewpost.php?id=7878
Можеш да погледнеш и в нещата на cefulesteven : http://cefulesteven.blog.bg/viewpost.php?id=5198
Успех с Него, макар че от това което прочетох може и да не ти даде повод да мислиш, че си заслужава ...
цитирай
20. uazi - Даммм...
21.08.2006 14:13
и аз така. Само си стискам палци, а може и всичките ми надежди да се изпарят в дим...дано греша...
цитирай
21. juana - Уаци,
21.08.2006 17:35
желая ти от сърце и надеждите и мечтите ти да се реализират!! ... :))
цитирай
22. jvt - Малко късно...
07.09.2006 07:13
се включвам към тази тема,но имам много заети дни... Искам да те успокоя ,че не само връзка от Интернета може да има такъв край. Аз имах подобен случай на живо. След изживяни ,както ТОЙ се изрази, незабравими и неповторими моменти изведнъж, само дни преди моето заминаване Той се покри и спря дори да си вдига телефона... Няма да ти описвам болката и разочарованието, познати са ти. Търсех в себе си причината и се измъчвах от това.Сърцето ме болеше - истински и физически... След близо година Тои се свърза с мен и последваха нелепи и безмисленни извинения и обяснения и ( какво нахалство) последва въпроса кога пак ще се прибирам ,за да се видим.... Когато един мъж няма достойнство и е 'мекотело' ,той не заслужава жени като нас! Но не губи вяра ,защото истинската любов ще те намери...За хубавите неща си заслужава да се чака дълго. Желая ти успехи и да не бъдеш самотна.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: juana
Категория: Забавление
Прочетен: 56408
Постинги: 8
Коментари: 71
Гласове: 225
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930