Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2006 13:52 - Желана неделя
Автор: juana Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3801 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 26.08.2006 14:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Неделен ден...тъй чакан и желан от мен.image
До преди две седмици го вмъквах в молитвите си отправени към Бога.Повече от три години не знаех какво е да имаш почивен ден.Признавам си,наистина завиждах на хората,които имат не един ами цели два почивни дни.Спомените ми много често ме връщаха в онези хубави времена,когато си вървеше един нормален ритъм на седмицата  с нормална почивка.Но понякога живота ни задължава да свикнем с много неща без да ни е попитал дали сме съгласни или не или дори без да ни е предоставил възможността да подредим нещата така както на нас ни се иска.В такава ситуация следва примирението и....продължаваш напред,като си казваш,еми нямам избор и приемаш.Така направих и аз преди няколко години.Смирено и примирено си следвах пътя отриден ми.Знаех си,вярвах,че все някога ще се промени ситуацията по повод работната ми седмица,която нямаше нито начало нито край.И ето ти чудото!!!...imageПреди две седмици се случи така,че смених работата си,която работех в края на седницата и на новото место се почива в неделните дни.
Господи,благодаря ти за така чаканата неделна почивка!!!....Успях да се добера до нея...
Обаче,какво става сега?.. Оказа се,че съм си създала навика да бъде работен,но не и почивен същият този ден.Спомените ми за него,които натрапчево ме подвеждаха до скоро сега никак не искат да ми помагат и се чувствам като непълноценна и пропиляваща ценно време.Ще трябва отново да се адаптирам,този път към новопредложената ми ситуация от живота и да се постарая да не го пропилявам безцелно такъв свят ден.image


Тагове:   неделя,


Гласувай:
0



1. an200 - Почувствай неделята с нас!
30.07.2006 15:52
Ела в моя "хан" и се включи в спора...Или просто прочети онова,което другите са написали.Ти имаш богат житейски опит,щом си над 90-те))))
цитирай
2. anahata - Парадоксално е,
30.07.2006 15:57
но и към хубавото трябва да се приспособяваме и да свикваме с него. Ами - закона за движението и инерцията - на живо:)
На времето в една беседа на Петър Дънов прочетох, че ще дойде време, когато страданията ще изчезнат, светът коренно ще се промени и тогава хората ще трябва да привикнат към новия мирен, щастлив и без мъки начин на съществуване.
Та кой знае - ти може би репетираш, че да ти е по-безпроблемно приспособяването към нещо още по хубаво, което те очаква занапред.
Много ще се радвам, ако се окажа права в прогнозата си:))
цитирай
3. juana - anahata,благодаря ти
30.07.2006 16:30
за прогнозата.И аз ще се радвам ако това е корепетицията и утре е гала представлението.Оптимистка съм!!!...
:))
цитирай
4. juana - Благодаря ти
30.07.2006 16:42
и на теб ан200!! Ще те посетя да видя за какво става въпрос в спора....Пусто женско любопитство... :))
цитирай
5. jokera - Виждаш ли,
30.07.2006 19:28
че всичко зависи от нас. Ако пожелаеш ще си намериш работа и с два почивни дни. Убеден съм.
А това дето го е казал Дънов няма да ни се случи в този живот. Аз примерно мисля и умувам как да я
направя така че да работя само три дни в седмицата.
Още не съм измислил нищо , но не се отчайвам. :))))
цитирай
6. velvet - :)
04.08.2006 13:05
joker, ако намериш начин гледай да не забравиш приятелите ;)))))
juana, препоръчвам ти да си намериш хоби. Страхотно усещане е хем да вършиш нещо, хем точно то да те отпуска и освежава :)))))))))))))))))
цитирай
7. redhaired6 - **
04.08.2006 23:45
Ей, ама това е чудесно! Радвам се за теб! Пожелавам ти следващия почивен ден да се справиш по-добре ... с почивката! Успех! :)
цитирай
8. jvt - Обичам...
05.08.2006 06:41
неделите да са неделите и празниците да са празници. Но моя съпруг работи на всеки празник през последните 6 години ,защото пътува изключително през границата ,а там имат различни празнични дни.Остана ни само Коледа и Нова година. Напоследък не обичам празници... Добре ,че все още имаме неделите! Наслаждавай се на почивните си дни, заслужила си ги.
цитирай
9. juana - Да ви се похваля
09.08.2006 00:27
Следващата неделя си я планирах и прекарах чудесно сред пясъка и красивите вълни на единия от аликантските плажове на средиземноморието.Мисля да повторя плана и следващата.Че то си било супер човек да си прави поне един ден от седмицата каквото му кефне,а на мен си ми беше точно така.Благодаря на всички,които ми съчувствахте и ме посетихте!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: juana
Категория: Забавление
Прочетен: 56513
Постинги: 8
Коментари: 71
Гласове: 225
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930